أخر الاخبار

طريقة الاشتراك فى باقة جو سوشيال اليومية اورنج 1 جنية

     نقدم لكم اليوم طريقة الاشتراك فى باقة جو سوشيال اليومية اورنج 1 جنية  المقدمة من شركة اورنج لجميع عملائها ومن المعروف ان شركة اورنج تقدم افضل العروض المميزة والجديدة بشكل مستمر لارضاء جميع عملائها ومن خلال مدونة يلا برامج سوف نشرح لكم طريقة الاشتراك فى باقة جو سوشيال اليومية اورنج 1 جنية.


طريقة الاشتراك فى باقة جو سوشيال اليومية اورنج 1 جنية

اورنج مصر 

توفر شركة اورنج مصر باقات مختلفة من الانترنت والمكالمات لجميع عملائها الى يقدر اى عميل يختار ما يناسب احتياجاتة ولذلك تقدم شركة اورنج باقات مختلفة من الانترنت الجديدة تحت مسمى GO الى بتوفر اماكنية اختيار باقتك المناسبة سواء باقات يومية او باقات شهرية عشان تستخدم الانترنت براحتك.


كما تتميز باقات GO عن غيرها فعند الانتهاء من الباقة الشهربة ولم يتم الانتهاء من الباقة يتم تحويل المتبقى من باقة الشهر الماضى الى الباقة الجديدة عند تجديد الباقة فى الميعاد فى الموعد المحدد لتجديد باقتك الشهرية.


وكمان تقدر تستخدم الانترنت فى الميجابايت براحتك على مواقع السوبر الى بتختلف من باقات جو اورنج من باقة الى اخر وكل ميجا بايت يتم استخدامها على مواقع السوبر سوف يتم محاسبتك 1 سوبر ميجا بايت واى استخدام اخر خارج مواقع السوبر سوف يتم محاسبتك على كل 1 ميجا بايت بى 2 ميجا بيت يعنى تقدر تعيش على الانترنت براحتك من خلال اورانج جو.

تفاصيل باقة جو سوشيال اليومية اورنج 1 جنية.

توفر الباقة 100 ميجا بايت فى الويك اند لمدة 1يوم.

قيمة الاشتراك فى الباقة 1 جنية

طريقة باقة جو سوشيال اليومية اورنج 1 جنية

يمكنك الاشتراك فى باقة جو اكسترا تيك توك من خلال الكود التالى (#11*222#)


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-