أخر الاخبار

طريقة الاشتراك فى باقة Go Home الشهرية 10 جنية

    نقدم لكم اليوم طريقة الاشتراك فى باقة  Go Home الشهرية 10 جنية اورنج  المقدمة من شركة اورنج لجميع عملائها ومن المعروف ان شركة اورنج تقدم افضل العروض المميزة والجديدة بشكل مستمر لارضاء جميع عملائها ومن خلال مدونة يلا برامج سوف نشرح لكم طريقة الاشتراك فى باقة  Go Home الشهرية 10 جنية .


طريقة الاشتراك فى باقة  Go Home الشهرية 10 جنية


اورنج مصر 

توفر شركة اورنج مصر باقات مختلفة من الانترنت والمكالمات لجميع عملائها الى يقدر اى عميل يختار ما يناسب احتياجاتة ولذلك تقدم شركة اورنج باقات مختلفة من الانترنت الجديدة تحت مسمى GO الى بتوفر اماكنية اختيار باقتك المناسبة سواء باقات يومية او باقات شهرية عشان تستخدم الانترنت براحتك.

كما تتميز باقات GO عن غيرها فعند الانتهاء من الباقة الشهربة ولم يتم الانتهاء من الباقة يتم تحويل المتبقى من باقة الشهر الماضى الى الباقة الجديدة عند تجديد الباقة فى الميعاد فى الموعد المحدد لتجديد باقتك الشهرية.

وكمان تقدر تستخدم الانترنت فى الميجابايت براحتك على مواقع السوبر الى بتختلف من باقات جو اورنج من باقة الى اخر وكل ميجا بايت يتم استخدامها على مواقع السوبر سوف يتم محاسبتك 1 سوبر ميجا بايت واى استخدام اخر خارج مواقع السوبر سوف يتم محاسبتك على كل 1 ميجا بايت بى 2 ميجا بيت يعنى تقدر تعيش على الانترنت براحتك من خلال اورانج جو.


تفاصيل  باقة  Go Home الشهرية 10 جنية

  • توفر الباقة 1000 بايت فى الويك اند لمدة 28 يوم.
  • قيمة الاشتراك فى الباقة 10 جنية


طريقة باقة  Go Home الشهرية 10 جنية

يمكنك الاشتراك فى باقة جو اكسترا تيك توك من خلال الكود التالى (#41*222#)


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-